Zamów online

Wybierz formę zamówienia:

Image
Zamawiam Z ODBIOREM OSOBISTYM

Czas oczekiwania: 15-25 min
brak kwoty minimalnej

Rozpocznij zamówienie
Image
Zamawiam Z DOSTAWĄ

Czas oczekiwania: do 75 min
Cena dostawy: 5zł
Minimalna kwota zamówienia: 49zł

Rozpocznij zamówienie
Uwaga! Nie przyjmujemy zamówień telefonicznych!

Często zadawane pytania

ODBIÓR OSOBISTY

Chciałbym zamówić i odebrać osobiście.

Skorzystaj z zamawiarki powyżej. Nie przyjmujemy zamówień przez telefon.

Ile czasu zajmie przygotowanie zamówienia?

15-30 minut. Po złożeniu zamówienia otrzymasz informację kiedy zamówienie będzie gotowe.

Ale jadę samochodem, chciałbym telefonicznie.

Niestety nie przyjmujemy zamówień telefonicznych, nawet z odbiorem osobistym. Zjedź na pobocze i złóż swoje zamówienie na stronie.

Chciałbym zamówić, ale nie znam menu.

Pełne menu znajdziesz w zakładce MENU lub pod linkiem ROZPOCZNIJ ZAMÓWIENIE.

DOSTAWA

Jak zamówić jedzenie z dostawą?

Tutaj na naszej stronie.
Kliknij link powyżej i zostaniesz przeniesiony do naszej zamawiarki. Nie ma możliwości złożenia zamówienia przez telefon.

Czy jedzenie w dowozie będzie smaczne?

Oczywiście. Używamy termoboxów i podgrzewanych toreb, które mają zagwarantować najlepszą jakość, aczkolwiek posiłki nie będą gorące - dostawa to jednak pewien kompromis.

Złożyłem zamówienie, ale koniecznie muszę wprowadzić zmianę!

Kołłątaja: 570 281 570
UWAGA! Telefon wyłącznie do modyfikacji zamówień!

Ile będzie trwała dostawa?

Bardzo trudne pytanie - zależy od dnia tygodnia, godziny zamówienia, korków na mieście itp. Generalnie 80% zamówień dowozimy do 60 minut, pozostałe 20% do 90 minut.

Gdzie jest moja dostawa?

Sprawdź smsa, którego otrzymałaś od naszego partnera logistycznego STAVA. Jest tam link, dzięki któremu możesz na bieżąco śledzić swoje zamówienie i zobaczyć aktualną prognozę.

Miało dojechać do 75 minut, a już minęło więcej!

Wiesz jak jest: sytuacja często zmienia się w ciągu kilkunastu minut: korki, przebudowy. Zapewniamy, że nie zapomnieliśmy o Tobie. Czekaj cierpliwie i pomyśl, że wyczekane bardziej smakuje ;-)

INNE

Gdzie złożyć reklamację?

Wyślij maila na biuro (małpa) hamburg.com.pl.
W ciągu 24h się z Tobą skontaktujemy i zaproponujemy rozwiązanie problemu.

Potrzebuję faktury VAT - jak Was poinformować?

Wpisz nr NIP w komentarzu do zamówienia. Do zamówienia będzie dołączona faktura uproszczona.